Για επενδύσεις με σκόνη και εφαρμογές ανόδου. Κατάλληλο για καμπύλες επιφάνειες. Αφού αφαιρεθεί, αφήνει μια καθαρή επιφάνεια χωρίς υπολείμματα κόλλας. 0,025 mm πολυεστέρας - 0,05 mm κόλλα.
DHA, ή δοκοσαεξαενικό οξύ, είναι ένα ωμέγα-3 λιπαρό οξύ που είναι απαραίτητο για την ανθρώπινη υγεία. Παράγεται από την πίεση της μικροάλγης schyzocitrium, καθιστώντας την έτσι φυτική πηγή DHA.
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή επικαλυμμένο χαλκό, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY200
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 2,00 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ
(Cu): 28x0,29 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 3,2
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΩΜΑΤΟΣ ελάχιστο
(mm): 0,60
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ
(kg/km): 26,00
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <9,42 Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)
Μείγμα προσθέτων, καρυκευμάτων και μπαχαρικών, για την παρασκευή του μη θερμικά επεξεργασμένου κρεατοσκευάσματος που ονομάζεται "Salchichón" ή "Chorizo blanco" ποιότητας "Extra", παρασκευασμένο με τεχνικές αργής ωρίμανσης (θερμοκρασία 6 έως 12ºC και αρχική σχετική υγρασία από 78 έως 86%). Μορφή: σακούλα 4kg
ΑΙΤΗΣΗ
• Αναπτυγμένο χάρη στον ανταγωνισμό, το Q8 Formula F1 είναι ειδικά σχεδιασμένο για κινητήρες πολύ υψηλών επιδόσεων όπως οι πολυβάλβιδοι και οι τούρμπο κινητήρες βενζίνης, LPG και ντίζελ.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
• ACEA A3/B4
• API SM; ILSAC GF-4
• Farboud GTS και άλλα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων.
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
• Εξαιρετική ρευστότητα σε χαμηλές θερμοκρασίες και επομένως γρήγορη λίπανση κατά την εκκίνηση σε κρύο.
• Προστασία του κινητήρα, ακόμη και σε περίπτωση παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού, χάρη στην προσθήκη ενός καλά ισορροπημένου πακέτου απορρυπαντικών και διασκορπιστικών πρόσθετων.
• Εξαιρετική προστασία από φθορά που αυξάνει τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.
• Εξαιρετική προστασία από σκουριά και διάβρωση.
• Εξαιρετική αντοχή στην οξείδωση και στην πάχυνση του λαδιού.
• Πολύ υψηλός και πολύ σταθερός δείκτης ιξώδους που εξασφαλίζει μια βέλτιστη μεμβράνη λιπαντικού σε όλες τις συνθήκες και για παρατεταμένες περιόδους.
Αφορά την κατασκευή, τη συντήρηση ή την ανακαίνιση συγκεκριμένων παρεμβάσεων που είναι απαραίτητες για να επιτραπεί η συλλογή νερού για οποιονδήποτε λόγο, τοποθετημένες σε ρέματα και εσωτερικές λεκάνες, πλήρεις με όλες τις ηλεκτρομηχανικές, μηχανικές, ηλεκτρικές, τηλεφωνικές και ηλεκτρονικές εγκαταστάσεις που απαιτούνται για την αποδοτικότητα και την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων καθώς και των έργων ή εργασιών δικτύου που εξυπηρετούν αυτές.
Περιλαμβάνει τα φράγματα που κατασκευάζονται από οποιοδήποτε τύπο υλικού.
Κωδικός:OG 5
Το γραφείο μελέτης της AOPB κατέχει την τέχνη του σχεδιασμού καλουπιών έγχυσης και της προσαρμογής του σχεδιασμού των πλαστικών κομματιών στη διαδικασία έγχυσης.
Η μελέτη του εργαλείου πραγματοποιείται με βάση σχέδια σε χαρτί ή τον ψηφιακό ορισμό των κομματιών. Χάρη στην CAD, η ρεαλιστική απεικόνιση των προϊόντων σας θα δώσει μορφή στις ιδέες σας.
Εάν χρειαστεί, θα σας καθοδηγήσουμε στην επιλογή των υλικών και θα επικυρώσουμε μαζί τη γεωμετρία των κομματιών.
Μετρήσεις Κύκλου Μπαταρίας
Μια τυπική μπαταρία κινητού τηλεφώνου περνά περίπου 500 κύκλους πριν διατηρήσει τουλάχιστον το 80% της αρχικής της χωρητικότητας. Κατασκευασμένες από νέα υλικά, οι μπαταρίες μας έχουν μηδενικούς κύκλους, εξασφαλίζοντας τον μέγιστο αριθμό κύκλων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.
Μηδενικοί Κύκλοι, ώστε να έχετε τον μέγιστο αριθμό κύκλων που απομένουν.
Λιθίου-Ιόντων Πολυμερές
τεχνολογικά υλικά
Αυστηρός έλεγχος ποιότητας
Λιγότερο από 1% ποσοστό αποτυχίας
12 Μήνες Εγγύηση
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή επικαλυμμένο χαλκό, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY300
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 3,00 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ
(Cu): 44x0,29 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 3,9
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΟΥ ελάχιστο
(mm): 0,70
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ
(kg/km): 38,00
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <6,15 Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)
Για επενδύσεις σκόνης και ηλεκτροστατική εμβάπτιση σε υγρό. Αφού αφαιρεθεί, αφήνει μια καθαρή επιφάνεια, χωρίς υπολείμματα. Εξαιρετική χημική αντοχή. 0,025 mm πολυϊμίδιο, 0,04 mm σιλικόνη κόλλα.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ
• Για όλους τους κινητήρες ντίζελ 4 χρόνων που λειτουργούν υπό μεγάλη φόρτιση και χρησιμοποιούν καύσιμο με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (<0,05 % μάζας).
• Για κινητήρες βενζίνης ή ντίζελ με υψηλή φόρτιση. Αυτοί οι κινητήρες μπορεί να είναι φυσικής αναρρόφησης ή υπερτροφοδοτούμενοι, με ή χωρίς intercooler.
• Ως καθολικό λάδι κινητήρα υψηλής ποιότητας για τον τομέα των μεταφορών, των δημόσιων έργων, των επιχειρήσεων και για μικτό στόλο.
• Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που αναφέρονται παρακάτω ως λάδι για παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού.
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Εγκρίσεις OEM ΣΥΣΤΑΣΗ
ACEA E7 MB 228.3 Global DHD-1
API CI-4/SL/CF Volvo VDS-3 Cat ECF-1/ECF-2
Renault VI RLD & RLD-2 Cummins CES 20071, -72, -76, -77,
MAN M3275-1 προτεινόμενο για 20078
Deutz DQC III-10 Υπερβαίνει τις απαιτήσεις των DAF, IVECO και
MACK EO-N Scania
MTU Type 2
κ.λπ...
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή επικαλυμμένο χαλκό, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY100
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 1,00 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΙΝΟΣ ΑΓΩΓΟΣ (Cu): 32x0,19 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 2,55
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΩΜΑΤΟΣ min (mm): 0,60
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ (kg/km): 15,00
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <18,5 Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)
Αφορά, στα όρια που καθορίζονται στο άρθρο 79, παράγραφος 16, την προμήθεια, την εγκατάσταση, τη διαχείριση και τη συντήρηση ενός συνόλου τεχνολογικών εγκαταστάσεων που είναι συντονισμένες και λειτουργικά διασυνδεδεμένες, οι οποίες δεν μπορούν να εκτελούνται ξεχωριστά, σύμφωνα με τις κατηγορίες εξειδικευμένων έργων που προσδιορίζονται με τα ακρωνύμια OS 3, OS 28 και OS 30.
Κωδικός: OG 11
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή κασσίτερο, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY400
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 4,00 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΙΝΟΣ ΑΓΩΓΟΣ (Cu): 56x0,29 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 4,2
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΟΥ min (mm): 0,8
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ (kg/km): 49
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <4,71 Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή κασσιτερωμένο χαλκό, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY150
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 1,50 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΙΝΟΣ ΑΓΩΓΟΣ (Cu): 30x0,24 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με το ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 2,85
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΟΥ ελάχιστο (mm): 0,60
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ (kg/km): 20,00
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <12,7Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή επικαλυμμένο χαλκό, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY600
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 6,00 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΙΝΟΣ ΑΓΩΓΟΣ (Cu): 84x0,29 mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 4,8
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΟΥ ελάχιστο (mm): 0,8
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ (kg/km): 69
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <3,14 Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)
{"SPECIFICATIONS":"• Volvo VCC RBS0-2AE 0W-20\n","AVANTAGES":"• Ειδικά αναπτυγμένο για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.\n• Έως 3,4% οικονομία αποδεδειγμένη από τη δοκιμή κινητήρα οικονομίας καυσίμου M111 FE.\n• Τεχνολογία \"Low SAPS\" για την προστασία των συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων Euro 6.\n• Εξαιρετική προστασία του κινητήρα κατά την εκκίνηση σε κρύες συνθήκες.\n• Δυνατότητες παρατεταμένων διαστημάτων αλλαγής λαδιού.\n• Εξαιρετικές επιδόσεις του κινητήρα υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης.\n• Εξαιρετική προστασία κατά του σχηματισμού αφρού, σκουριάς και διάβρωσης.","APPLICATION":"• Ειδικά αναπτυγμένο για τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ των αυτοκινήτων Volvo Euro 6 που απαιτούν την προδιαγραφή Volvo VCC RBS0-2AE\n"}
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή κασσιτερωμένο χαλκό, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY1000
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 10,00 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΙΝΟΣ ΑΓΩΓΟΣ (Cu): 80x0,39mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 6,3
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΟΥ ελάχιστο (mm): 1
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ (kg/km): 113
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <1,82 Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή επικαλυμμένο χαλκό, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY2500
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 25,00 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ (Cu): 196x0,39mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 10,1
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΩΜΑΤΟΣ ελάχιστο (mm): 1,3
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ (kg/km): 288
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <0,743 Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)
Αυτά τα πολλαπλά καλώδια από γυμνό χαλκό ή κασσίτερο, που παράγονται με ανθεκτικό στη φωτιά PVC, χρησιμοποιούνται στην εγκατάσταση οχημάτων.
ΚΩΔΙΚΟΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ: FLY3500
ΔΙΑΤΜΗΜΑ (Cu): 35,00 mm²
ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΧΑΛΚΟΣ
(Cu): 276x0,39mm
ΥΛΙΚΟ ΜΟΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ (mm ±0,05): PVC (σύμφωνα με ISO 6722-1, ΚΛΑΣΗ B ΚΑΙ ΚΛΑΣΗ C) 11,3
ΠΑΧΟΣ ΤΟΙΧΟΥ ελάχιστο
(mm): 1,3
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΤΙΚΟ ΒΑΡΟΣ
(kg/km): 361
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΓΩΓΟΥ: <0,527 Ω/km
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: -40 έως +105°C (ΚΛΑΣΗ B)